Ten, kdo chce se svým webem zabodovat na internetu, se pochopitelně musí postarat o to, aby to, co je zde zveřejněno, stálo za to. Jenže to samo o sobě bohužel ještě není vším. Dále se totiž majitel webu musí postarat i o to, aby mu na něj zavítávaly dostatečně početné zástupy návštěvníků. Protože bez těch, kdo web sledují, se to neobejde, bez návštěvnosti nesplňuje dotyčný výtvor to, co se od něj očekává.
A zatímco je obsah webu plně v rukou toho, kdo ho vlastní a provozuje, a tudíž si ho může majitel zdokonalit klidně i sám, s návštěvností už to tak jednoduché není. Ta totiž závisí na tom, kolik lidí onen výtvor vůbec nalezne, a to je v dnešní situaci, kdy je na internetu zveřejněného materiálu neskutečné množství, něco, čeho se jen tak nedosáhne. A majitel webu sám těžko přesvědčí lidi, kteří o jeho webu nevědí, aby se na něj vrhnuli. Protože ten, kdo nedokáže lidi ovlivnit, je ani neovlivní v tom, aby se nechali ovlivnit.
A tak je třeba najít způsob, kterým by se dala návštěvnost zajistit. A tím je třeba linkbuilding Seolight.cz.
Co se za touto záležitostí skrývá? Jedná se o vytváření zpětných odkazů, které přivádějí na dotyčný web návštěvníky z webů jiných.
Zkrátka a dobře se na jiném webu, a to pochopitelně na webu relevantním a co nejhojněji navštěvovaném, umístí odkaz, jehož úkolem je zaujmout a přivést odsud lidi tam, kam by tito přivedeni být měli. Stačí na takový odkaz kliknout a uživatel je tam, kde ho chce majitel webu mít.
Ovšem ono to není něco, co by zvládl každý laik. Je totiž třeba najít weby, na nichž je velká pravděpodobnost dosažení kýženého efektu, a je třeba přesvědčit jejich majitele, aby umístění odkazu zde akceptovali. A proto je záhodno svěřit tvorbu takových odkazů odborníkům. Jen tak se totiž zajistí, že bude stát výsledek za to. Tedy že se opomíjený web dočká adekvátního zájmu.