Weby jsou tu od toho, aby spojovaly své majitele, ty, kdo zde mají co nabídnout, klidně i s celým zbytkem světa. To, co je na nich uveřejněno, se má přenášet k těm, jimž toto je nebo alespoň teoreticky může být určeno. Ovšem aby tomu tak bylo, je nezbytné, aby byl takový web k nalezení. Když ho totiž ti, jimž je určen, neobjeví, není naděje na to, že by se tu dosáhlo kýženého efektu, ať už je tento jakýkoliv.
Ovšem vysoká návštěvnost žádnému webu do vínku dána není. Té musí dosáhnout každý z provozovatelů takových internetových prezentací sám. A to nikoliv doslova, protože sám to takový člověk jednoduše nemá šanci zvládnout. Kdyby to totiž zvládal každý laik, zvládli by to všichni a nic by se tedy ve srovnání s panujícím stavem věcí nezměnilo.
K tomu, aby se někdo se svým webem prosadil, potřebuje pomocníky, kteří se dostatečně vyznají v problematice optimalizace pro internetové vyhledávače. Protože jsou to právě tyto nástroje, jež určují, co se dostane na oči uživatelům, kteří po něčem na internetu s jejich pomocí pátrají, a co nikoliv. Takový vyhledávač totiž po zadání klíčového slova nalezne celou řadu relevantních odkazů, jež by mohly hledajícího jedince zaujmout, a díky kritériím, jež jsou tu dána, takové odkazy i seřadí. A zatímco některé nabídne těm pátrajícím hned vpředu, na nejsnáze a nejrychleji dosažitelných pozicích, jiné prezentace se krčí až kdesi na samém chvostu toho nalezeného, kam už nikdo z uživatelů nezabrousí.
Takové vyhledávače se ale dají těmi, kdo jsou specialisty na SEO Praha, ovlivnit. Dají se patřičnými úpravami přesvědčit o tom, že si optimalizovaný web zaslouží privilegovanou pozici. A to je pro zvýšení návštěvnosti nezbytné.
A proto rozhodně nepochybí ten, kdo si svůj web nechá optimalizovat. Přičemž se nemusí obávat, že by mu nebylo vyhověno, protože není z Prahy. Takové služby z oblasti SEO se totiž nabízejí přes internet komukoliv kdekoliv.